?

Log in

madame icons
20 ( + 4 alternates) Nicci and Richard icons (Legend of the… 
Jul 03 2010
actress | katie mcgrath


20 ( + 4 alternates) Nicci and Richard icons (Legend of the Seeker) for lots20in20.



THEMES
two in one hurt black/white typical/distinctive i care for you
fundamental colors warmth touch far away title

Category - Body Parts
hands arms lips neck hair

Artist's Choice
001 002 003 004 005


ALTERNATES


Comments 
Jul 03 2010 (UTC)
HOMG. YAY.
-steals all of them-
:DDD ILU FOR THESE!!!
Thank you for making, <3
We need MOAR R/N.
Jul 03 2010 (UTC)
Yay, I'm glad you likeeee :D There will me moar R/N, at least from me (AND YOU, HOPEFULLY, Y/Y?)

THIS SHIP IS EATING MY BRAIN, GAH. I have fic ideas, fanmix ideas, picspam ideas... xD
Jul 04 2010 (UTC)
OH YOU KNOW IT!! I can't leave these two alone. Richard's my pairing WHORE. He will be with Nicci in graphics, fics, etc :D

I just recently finished this one:
http://fav.me/d2t4rba

But I haz fics to come!
I can't wait to see what else you churn out of them! :D
Hopefully you will post all R/N in the LOTS comm so I can see y/y? :DD
Jul 04 2010 (UTC)
Hahaha, yeah, Richard's my pairing whore, too xD

YAY, R/N wallpaper <3

I will definitely post to the main comm :) (Side note: I wish there was a Nicci/Sisters of Dark/Light comm :p. Love those girls.)

I wrote some ~angsty~ R/N fic, but I don't want to post it anywhere yet :p I haven't written fic in forever (except for crack), so I have to get used to the idea first, haha.


Jul 04 2010 (UTC)
I'd make a comm for her/them but I totally FAIL at CSS/HTML and all that coding. It would be as plain as my LJ and I often forget to post shitz so yeah. Hopefully someone does make a comm.

Or a Richard/Nicci comm. I'd join that foshizzle <3

ANGSTY!?!?! Omg, please tell me you at least plan to post it? :P I'm working on a post Confessor one shot for them. Its a smutty one, bwahaha. AU mostly, because I'm making it to where R/K are just good friends, so that R/N can be together... and yeah without all that drama because I really didn't feel like making it chapters, rofl. For now at least, I do have ideas for other R/N fics that will start out as R/K and then gradually become R/N.

Jul 04 2010 (UTC)
I could tweak layouts, so if you did make one, I could edit the layout (I usually use the style I have at my personal journal, since it's easy to edit) I wouldn't want to make the comm cause I suck at modding, haha. Every time I try I fail xD Or I'd post daily Nicci pictures. Because that's always fun. So there'd be somethin' there.

It's sort of angsty - I don't even know, I'm so out of the fic-ing loop xD Seriously, all I ever did was write ridic crack for legendland, so I could get my participation points. It's just my twisted take of what's going on in Richard's head for that one scene in "Bound" when Nicci kissed his hand. Or whatever she was doing. Rubbing blood all over it? xD I probably will post it, I just need to sit on it for a while. I get awkward sending my writing out into the worldddd.

I haven't read the books, yet, boo :( I started reading the first one, and I'm only on page 34, but it's just asdfdfsa, of course it's going slow, it just started, but I can't get myself to read further. I'm trying.
Jul 04 2010 (UTC)
Hmm, I'll think on it. And if I do, I'll totally add you as a mod/maintainer and you can just chillax thurr. Lol. I'll take care of the modding. I manage two other comms, but they aren't up and running, closed down an old one because of my INSANELY huge hiatus I took without warning people. /is ashamed. I'd probably post like, graphics and fic, LOL. Smutty fic mostly because thats where my mind presides, that tempting gutter.

XD that IS angsty. Btw, that scene was HOT in its own little dark way. Like. I was sitting there, actually thinking for a minute, "THERE IS A BED RIGHT THURR. UMMM. YES WHY NOT MAKE KAHLAN FEEL ~BETTER?" roflmao. badbrainbaaaddd. BUT. They bring it on themselves. They're both SO damn tempting and sexy and UNF. I want a Season 3 for more interaction with those two. Interesting chemistry there. SO YES. I def want to read this when you feel more comfortable posting it to the world x] I totally know what you mean. First time I posted a smut I was FREAKING out.

Oh I know what you mean there too. I first started reading and got discouraged when it just seemed to get longer. I read like a 100 pages and had like 700 more to go and Im going, "OMFG REALLY??? AND THERES MORE BOOKS AND SOME ARE LONGER??? WTMFF." I didn't think I'd EVAR finish but I managed. And I have to save, you'll ship R/N HARDER after reading Faith of the Fallen, Chainfire-Confessor <333
Jul 04 2010 (UTC)
Awesome. Haha, I used to have another account, and I co-ran an icontest, and I just like...dropped off the internet for a few months without saying anything, then created this account, and never went back to see what happened with that comm. I don't even want to look at it xD I suck.

That scene is totally hot. The thing that prompted me to write something is the fact that Richard just stands there, not moving. You'd think he'd pull his hand away immediately, but no. Guh, that whole episode was hot xD I think I pick my favorite episodes based on the amount of people I can ship Richard with and the amount of angst and dark!Richard potential. If Nicci was in "Resurrection", I would've died. Or something. So yeah xD I don't write smut, just...angst and crack. Nice combo, I guess? :p Next stop, cracky angst.

AHH, at least I have these books to tide me over if S3 isn't renewed. It will take me the rest of my life to read them, so that's good ;)
Jul 03 2010 (UTC)
Great work!
Jul 03 2010 (UTC)
Thank you! :D
Jul 03 2010 (UTC)
wow great icons!
well done.
i love the title and ac3 <3
Jul 04 2010 (UTC)
Thank you! :D
Jul 03 2010 (UTC)
These are pretty. Love the body parts.
Jul 04 2010 (UTC)
Thank you! :D
Jul 03 2010 (UTC)
Thanks for the icons with Jolene, they are really nice. :)
Jul 04 2010 (UTC)
Thank you! :D Love your icon, too.
Jul 03 2010 (UTC)
Nicci/Richard :B yesm pleaseeee. Loved them all ♥
Jul 04 2010 (UTC)
Hehe. Thank you! :D
Jul 03 2010 (UTC)
Wonderful pairing, hehe. I love how you did your category set. Stop trying to make me ship them!
Jul 04 2010 (UTC)
Thank you! :D I will try my hardest to get everyone to ship them xD
(Deleted comment)
Jul 05 2010 (UTC)
Thank you! :D They're perfect together! xD
Jul 05 2010 (UTC)
These are gorgeous! ♥ Great work
Jul 06 2010 (UTC)
Thank you! :D
Jul 05 2010 (UTC)
They're gorgeous. Lips *thud*
Jul 06 2010 (UTC)
Thank you! :D
This page was loaded Jun 26th 2017, 8:38 pm GMT.